MLIJEČNI PROIZVODI DOBRO UTJEČU NA ZDRAVLJE SRCA!










Meso i sir vraćaju se na jelovnike zdrave ishrane. Iako vjerojatno nijedna Instagram fitness zvijezda nije preporučila meso i sir, izgleda da ljudi koji uzimaju optimalne količine mesa i sira žive duže.
120 grama neprerađenog crvenog mesa i jogurt, čaša mlijeka i malo sira dnevno daju najbolje rezultate, pokazala je studija Sveučilišta McMaster University u Ontariju.
– Ovo istraživanje uključivalo je crveno meso i punomasne mliječne proizvode. Rezultati su iznenađujući. Ako se unosi optimalna količina crvenog mesa i mliječnih proizvoda, rizik od prerane smrti pada za čak 25 posto – rekao je Endrju Mint (Andrew Mente), profesor na Sveučilištu McMaster University.








– Naše istraživanje je pokazalo da mliječni proizvodi i crveno meso dobro utječu na zdravlje srca i krvnih žila, a slične rezultate imamo i kod bijelog mesa.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

RASIPA SE ŽIRI „ZVEZDA GRANDA“: Nakon Viki odlazi i Lukas!

smesne frizure

TUŽNA MAJKA KOJA JE ISPRATILA SINA U DUBLIN PORUČILA VLADI: “E PA VLADO MOJA, BAŠ VAM HVALA ŠTO STE MI UZELI JEDINCA”

DONOSIMO 7 NEPOZNATIH ČINJENICA O KIHANJU